Farkındalık

Dikkat! Çift Kat Ceza Puanı Uygulaması Dün Gece Yarısı Başladı

Polis, sürücülere Paskalya döneminde trafik kurallarına uymaları uyarısında bulunuyor ve uymayanları yüklü cezaların beklediğini hatırlatıyor.

Polis memurları 18 Nisan’dan 22 Nisan’a kadar NSW, Batı Avustralya ve ACT’de çift kat ceza uygulaması yapacak.

Aşırı sürat yapan, yasadışı cep telefonu kullanan, emniyet kemeri takmayan ve kasksız motosiklet sürerken yakalanan sürücülere çift kat ceza puanı ve yüklü cezalar verilecek.

Araç sürerken cep telefonuyla yakalanan sürücüler NSW’de 10 puan kaybedecek ve 337 dolar ceza alacak.

Para cezası okul bölgesinde 448 dolara çıkacak.

ACT’de bu suçun cezası 557 dolar ve 6 puan kaybı.

Kasksız motosiklete binen sürücüleri 6 puan kaybı ve 337 dolar para cezası bekliyor.

Kasksız yolcu taşıyan motosiklet sürücüleri, 12 puan kaybedecek ve iki yolcusu kask takmayanlara 18 puan cezası ve 1085 dolar para cezası verilecek.

NSW’de emniyet kemeri takmayan sürücüleri 337 dolar para cezası ve 6 puan kaybı bekliyor.

Kemer takmayan iki yolcusu olan sürücüler 12 puan kaybı ve 673 dolar cezayla karşılaşacak.

Para cezası kemer takmayan 3 yolcu için 1085 dolara, 4 yolcu içinse 1422 dolara kadar çıkacak.

NSW’de bir okul otobüsünü saatte 40 kilometreden fazla süratle geçen sürücüler 3691 dolar ödeyecek ve 12 puan kaybedecek.

Hız sınırını saatte 10 kilometre aşan sürücüler, 353 dolar para ve 8 puan cezası alacak.

Batı Avustralya’da aynı suçun cezası (saatte 9 kilometrenin üzerinde olduğunda) 4 ceza puanı ve 500 dolar para cezası.

Gelecek çift kat ceza dönemi, Batı Avustralya hariç 24 Nisan ile 28 Nisan arasında Anzak Günü törenleri sırasında uygulanacak.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu